سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برترین های کابینت و دکوراسیون

دستگاه خشک کن 30

هر دستگاه خشک کن با توجه به ظرفیت و حجم می تواند مقدار مشخصی از مواد را خشک کرده و به صورت خشک و خلالی تحویل مشتری نماید. این میوه های خشک می توانند ماه ها بلکه سالها بدون هیچگونه تغییری ( اگر در شرایط مناسب و به دور از رطوبت و عوامل آسیب رسان قرار گیرند ) باقی بمانند. چنین مواد خوشمزه ای بهترین سرگرمی و بهترین تنقلات و حتی بهترین مواد اولیه برای بسیاری از خورشت ها و تغذیه های مختلف هستند.

 

اکثر ما حتماً سبزیجات خرد شده ای را که به صورت بسته بندی در فروشگاه های زنجیره ای و یا سایر فروشگاه های کوچکتر فروخته می شوند را دیده ایم. این سبزی ها که به صورت « تَر » عرضه می شوند به هر حال به دلایل مختلف، مدت ماندگاری کمی دارند، در حالیکه به کمک یک دستگاه خشک کن می توان مقدار بسیار زیادی از این سبزیجات را خشک و در بسته بندی های بهداشتی و در وزن های مشخص در فروشگاه ها عرضه کرد که چنین موادی، هم ماندگاری بسیار بسیار بیشتری دارند و هم زمین? فساد و تخریب در آنها بسیار کمتر و با احتمال پایین تری همراه خواهد بود.

 

در واقع هر چه از مزیت ها و برتری های یک دستگاه خشک کن و تولیداتی که توسط اینگونه دستگاه ها ارائه می شوند بگوییم باز هم کم است زیرا این موضوع نه تنها در کشور ما بلکه در تمامی کشورهای جهان به خصوص کشورهای مطرح صنعتی به شدت طرفداران مختلف و پر و پاقرصی دارد و از آنجایی که بسیاری از کشورهای اروپایی از تولیدکنندگان صنعتی و بسیار مهم میوه های پرمحصول هستند، زمینه ای مناسب برای تولید انواع چیپس میوه و بسیاری از گیاهان و سبزیجات فراهم خواهد بود.